سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاپیتانهای لیگ:عادل را برگردانید!

  محمد نوری کاپیتان پارس‌جم: 90جایگاه ویژه‌ای برای مردم ایران دارد
1- قطعا همیشه برنامه 90را می‌دیدم و خودم هم دو بار به این برنامه دعوت شدم.
2- همین که این برنامه طی چند سال توانسته به‌عنوان بهترین برنامه معرفی شود نشان می‌دهد که چه برنامه مهمی بوده و چه جایگاهی در بین مردم ایران داشته است.
3- قطعا این برنامه نقش مهمی در پیشرفت فوتبال ایران داشته و نشان داده که چقدر سالم کار کرده است. اما تعطیلی این برنامه قطعا به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.
4- من نمی‌دانم برنامه جایگزین 90اصلا چه محتوایی دارد اما قطعا نمی‌تواند جای برنامه 90را پر کند و مطمئنا من هم به چنین برنامه‌ای نخواهم رفت.
 
رضا ناصحی کاپیتان پدیده: تعطیلی 90به ضرر فوتبال است
1- من همیشه مانند دیگر بازیکنان فوتبال، برنامه 90را نگاه می‌کردم.
2- به‌نظرم این برنامه کمک می‌کرد تا مشکلات فوتبال خیلی کمتر شود و از طرفی در مسائل داوری هم انتقادات بسیار خوبی انجام می‌داد که این اتفاق باعث می‌شد تا اشتباهات داوری هم بسیار کم شود.
3- به‌نظر من نبود این برنامه قطعا به ضرر فوتبال خواهد بود و شک نکنید برنامه‌ای که سالم باشد مخاطب را هم به خوبی جذب می‌کند.
4- به‌نظر من هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جایگزین 90شود. مطمئنا این یک بحث مدیریتی است و همه ما باید کمک کنیم که این برنامه دوباره برگردد.

  حامد فلاح‌زاده کاپیتان سایپا: حق ندارند با حذف90مردم را ناراحت کنند
1- برنامه 90تحول بزرگی در فوتبال ایران ایجاد کرد و پشت پرده خیلی مسائل را برای فوتبالی‌ها رو کرد. خیلی‌ها که به‌دنبال فساد در فوتبال بودند حواس‌شان را جمع می‌کردند که یک برنامه‌ای هست و نمی‌گذارد کسی به فوتبال ضربه بزند.
2- مردم هم به همین دلیل برنامه را دوست داشتند و آن را دنبال می‌کردند و به همین دلیل این برنامه خیلی محبوب بود. صد درصد این برنامه جایش با هیچ برنامه‌ای پر نمی‌شود و آقایان مسئول باید به مردم احترام بگذارند.
3- شما در هر پستی باشید حق ندارید مردم را ناراحت کنید.
4- قطعا خود من برای حمایت از این برنامه اگر به برنامه جایگزین 90دعوت شوم نخواهم رفت.

  مهدی کیانی کاپیتان سپاهان: بدون 90کیفیت فوتبال ایران پایین می‌آید
1- واقعا برنامه 90برنامه بسیار خوبی بود و همه خانواده‌ها هم این برنامه را دوست داشتند. خیلی از جوانان هم به‌خاطر این برنامه انگیزه می‌گرفتند.
2- حالا که این برنامه نیست انگار چیزی از فوتبال ایران کم شده و این خیلی ناراحت‌کننده است. قطعا با حذف برنامه90کیفیت لیگ هم پایین می‌آید.
3- به‌نظر من هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جایگزین برنامه 90شود و همه ما باید از این برنامه حمایت کنیم تا دوباره به‌کار خود ادامه دهد.
4- من نمی‌گویم اگر به برنامه جایگزین 90دعوت شوم نمی‌روم، اما برای من برنامه 90یک چیز دیگری است.

  محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی: دیگر کسی نیست اشتباهات را ببیند
1- برنامه 90سهم بزرگی در پیشرفت فوتبال ایران داشته است. همیشه همه تیم‌ها از بازیکنان گرفته تا مسئولان در پایان هر مسابقه منتظر بودند تا 90را ببینند.
2- حالا که این برنامه نیست قطعا فوتبال ایران آسیب می‌بیند. چون دیگر کسی نیست که اشتباهات را ببیند و دود این موضوع قطعا به چشم اهالی فوتبال می‌رود.
3- مردم قائمشهر قطعا عاشق برنامه 90هستند و کاملا از این برنامه حمایت خواهند کرد تا دوباره به‌کار خود ادامه دهد.
4- پاسخی برای این سؤال ندارم.
 
 رضا خالقی‌فر کاپیتان ماشین‌سازی: 90نمی‌دیدم اما نبودش باعث فساد در فوتبال می‌شود
1- من اصلا برنامه را نگاه نمی‌کردم.
2- این برنامه بیشتر به‌دنبال حواشی فوتبال بود و همین باعث می‌شد گاهی اوقات قصاص قبل از جنایت انجام دهد.
3- این برنامه را همه مردم دوست داشتند. اینکه من 90را نمی‌دیدم دلیل نمی‌شود که با حذف آن موافق باشم. قطعا در غیاب برنامه 90فساد در فوتبال ایران بیشتر می‌شود.
4- در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم.
 
 وحید حمدی‌نژاد کاپیتان استقلال خوزستان: حذف 90به تمام فوتبال ایران ضربه می‌زند
1- برنامه 90در قلب همه فوتبالی‌ها جایگاه ویژه‌ای داشت و این مسئله باعث می‌شد تا همه انگیزه زیادی داشته باشند. از داوران گرفته تا بازیکنان همه می‌توانستند به خوبی عملکرد خودشان را ببینند.
2- متأسفانه حذف این برنامه نه‌تنها به عادل بلکه به تمام فوتبال ایران ضربه زد.
3- مطمئنا این اتفاق به ضرر فوتبال ایران خواهد بود و وظیفه همه ما اهالی فوتبال این است که از این برنامه حمایت کنیم.
4- هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ام.

  ایمان صادقی دروازه‌بان سپیدرود: 90نباشد انگیزه بازیکنان هم پایین می‌آید
1- من چون همیشه عادت دارم شب‌ها زود بخوابم به همین دلیل نمی‌توانستم برنامه 90را ببینم و همیشه تکرار برنامه را تماشا می‌کردم.
2- نکته مهم این است که برنامه 90خیلی به فوتبال ایران کمک می‌کرد و باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان می‌شد. خود من دوست داشتم هر هفته سیو درخشانی داشته باشم تا در برنامه 90نشان داده شود. من و امید عالیشاه زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودیم به این برنامه دعوت شدیم و خاطره بسیار خوبی از این برنامه دارم.
3- حالا که این برنامه نیست انگیزه بازیکنان هم پایین می‌آید و امیدوارم این برنامه هر چه زودتر دوباره برگردد.
4- برنامه 90و برنامه «فوتبال برتر»، دو موضوع جدا از هم هستند و نمی‌شود آنها را با هم مقایسه کرد. قطعا کسی مثل میثاقی به‌عنوان شاگرد عادل کار خوبی ارائه خواهد داد.
* کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل مسابقه این تیم در آسیا در دسترس نبود و امکان نظرخواهی فراهم نشد.

 

منبع : همشهری