سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه ابعاد و اندازه تقویم رومیزی را مشخص کنیم

فونت تقویم رومیزی

خوانایی ، اصل مهمی در مبحث چاپ تقویم رومیزی در اصفهان است. شاید شما هم یک سری از تقویم ها را دیده باشید که اصلا خوانایی خوبی ندارند و شما اینقدر باید سرتون رو به اعداد و عبارت های داخل تقویم نزدیک کنید که بتوانید اعداد و عبارت ها را بخوانید. پس خیلی مهمه که ما یک تقویم با فونت خوب داشته باشیم .

تیم نوژان گرافیک ، با استفاده از فونت های حرفه ای و مخصوص نگارش تقویم ، کار شما را به بهترین شکل برای تولید و چاپ تقویم رومیزی در اصفهان صورت میدهد . ما سعی می کنیم ، خوانایی ، تعدد ، تنوع و تفکیک عبارت و عدد را با عالی ترین شیوه ی طراحی مدرن ، انجام دهیم.

 

ابعاد و اندازه تقویم رومیزی

یقینا به این نکته واقف هستید که میز یک مدیر و یا یک تیم کاری ، جایی مشخص برای انجام کارهای شخصی خودشان است. پس به مراتب شما باید تقویمتان را به نوعی به چاپ برسانید که از فضای کار آن ها چیزی اشغال نکند . چرا که اگر تقویم شما ابعاد درستی نداشته باشد ، هیچ گاه بر روی میزها قرار نمی گیرد.

پس بهترین راه این است که با توجه به طرحی که دارید ، ابعاد تقویم خودتان را بر اساس معیارهای روز دنیا طراحی کنید. ما در تیم نوژان گرافیک ، انواع و اقسام تقویم ها را در طرح ها و ابعاد مختلف برایتان فراهم کرده ایم. شما می توانید تقویم خودتان را در ابعاد توضیح داده شده زیر طراحی و تولید کنید.

 

nozhic.com/print-calendar-desktop-in-isfahan